A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Коблівська об'єднана територіальна громада
Миколаївська область

ЗВІТ директора Українського ЗДО «Васильок» про діяльність закладу за період 2019/2020 навчального року

Дата: 16.07.2020 06:52
Кількість переглядів: 173

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178 «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю» та наказу відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради № 114 від 21.05.2020 р. «Про проведення звітування керівників закладів освіти у 2020 році перед педагогічним колективом та громадськістю».

Мета:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління  закладом освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття та виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом освіти.
  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних у сфері управління  закладом освіти рішень.

Протягом 2019/2020 навчального року управління ЗДО «Васильок» здійснювалось відповідно до норм статуту, колективного договору, дотримувались посадових обов’язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу  закладу дошкільної освіти.

Український заклад дошкільної освіти «Васильок» знаходиться за адресою: 57451 Україна, с. Українка, вул. Ювілейна, 3, Березанського району, Миколаївської області. Заклад знаходиться у комунальній власності.

Вихованців у закладі навчають українською мовою, спілкування з дітьми відбувається також українською мовою.

В закладі організована одна різновікова група. На даний момент у закладі навчається 18 (вісімнадцять) вихованців. Починав навчальний рік заклад дошкільної освіти з вересня місяця з кількістю вихованців – 15 (п’ятнадцять) дітей. Протягом навчального року кількість вихованців поступово змінилась, а саме: в вересні – жовтні кількість вихованців коливалась від 15 до 17 дітей, а в листопаді стабільно стало 18. З даною кількістю дітей заклад завершив навчальний рік без змін. Тож на даний момент у закладі дошкільної освіти «Васильок» виховується 18 (вісімнадцять) дітей.

Режим роботи закладу дошкільної освіти «Васильок»:

Заклад дошкільної освіти «Васильок» працює з 08.00 до 17.00 год.

Працюючий персонал закладу:

  • директор;
  • вихователь;
  • помічник вихователя;
  • медична сестра;
  • кухар;
  • завідувач господарством;
  • технічний працівник.
  • два охоронці.

Режим дня дітей Українського закладу дошкільної освіти «Васильок» на 2019 – 2020 навчальний рік:

Матеріально – технічна база закладу освіти:

Облаштування приміщень на території закладу освіти:

В закладі дошкільної освіти «Васильок» (на його робочій території) облаштовані такі приміщення: коридор № 1(роздягальня), дитячий туалет, ігрова, кабінет директора та медсестри, спальня, методкабінет, коридор №2, коридор №3, кухня, кладова №1, кладова №2.

Приміщення облаштовані: у роздягальні знаходяться індивідуальні шафи для одягу дітей; вішалки для рушничків, а також умивальники та унітази дитячі; кабінет директора та медсестри облаштований шафою для зберігання медикаментів, дитячим ліжком  та робочими столами та стільцями персоналу; ігрова облаштована дитячими меблями (паркінг, магазин, медичний куточок, перукарня), також за рахунок батьківської благодійної допомоги було придбано телевізор в ігрову кімнату; спальня облаштована 12 (дванадцятьма) двохярусними ліжечками для дітей); методкабінет облаштований столами та стільцями для вихованців, столом та стільцем вихователя, дошкою, стінка «Сонечко»; кухня облаштована плитою з духовою шафою, витяжкою, столами, кухонним посудом та інвентарем, бойлером, холодильниками та ін. кухонним приладдям; кладові облаштовані стелажами для зберігання продуктів, столом, столом та стільцем завідувача господарства.

Відповідність приміщень та території закладу освіти санітарно – гігієнічним нормам

Заклад та території відповідають санітарно – гігієнічним нормам, Березанським лабораторним центром здійснювалась перевірка, брались проби в закладі та проби піску, нічого шкідливого для комфортного та здорового перебування дітей в закладі не виявлено.

Поліпшення матеріально – технічної бази протягом навчального року

За клопотаннями директора закладу було організовано перевезення шкільним автобусом дітей дошкільного віку до садочку; Коблівською сільською радою виділено кошти на проведення косметичного ремонту фасаду та території закладу; також придбано  невистачаючі комплекти у спальню та столи дитячі (3 шт.) і стільців для комфортного перебування вихованців у закладі; виділено кошти на придбання канцелярії та впорядкування документації закладу відповідно нормам чинного законодавства; на господарчі товари для повноцінного функціонування; на харчування дітей у закладі; електроенергію та воду, вивіз сміття та викачку нечистот...

2019/2020 навчальний рік видався доволі складним для нас усіх. На початку навчального року мною було розроблено план роботи закладу на навчальний рік: перед початком навчального року згідно з планом було проведено батьківські збори, на яких батьків було ознайомлено зі статутом закладу та з планом роботи закладу. У вересні у нас була ретельна перевірка представниками Держпродспоживслужби в Миколаївській області. Нашому закладу було надано велику кількість рекомендацій щодо покращення роботи та санітарного стану закладу. Дуже багато роботи було зроблено мною, як директором, і персоналом садочка (робота була спільною) для того, щоб умови перебування дітей в садочку були гідними. Усе, що залежало від персоналу закладу ми виконали, чим покращили санітарний стан садочка. Питання , які стосувались матеріально – технічного забезпечення: я, як директор закладу написала велику кількість клопотань до відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради з проханням виділити кошти на придбання всього необхідного(згідно з приписами). За допомоги та підтримки відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради було придбано для закладу: пилосос, кварцеву лампу, бойлер, кухонне приладдя. На початку 2020 року нашому закладу виділили дві додаткові посади – охоронців. Після введеного карантину заклад працював дистанційно, підтримувався зв’язок з батьками вихованців, вихователь працювала дистанційно, проводилась регулярна дезінфекція приміщень, вологе прибирання провітрювання, розповсюджувалась інформація про необхідність самоізоляції і т.п. В цей період я проходила курси підвищення кваліфікації, як директор закладу дошкільної освіти та отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації. З настанням літнього періоду в умовах адаптивного карантину наш заклад поки закритий, але ми не втратили цей час і отримавши підтримку та допомогу місцевих підприємців розпочали ремонтні роботи в середині приміщення закладу (перефарбовуємо стіни, підлоги, клеїмо обої, в кабінеті директора та медичної сестри перешпакльовуємо стелю та стіни, тому що будівля застаріла і , нажаль, потребує даної роботи). На даний момент ремонтні роботи завершуються і найближчим часом ми знову порадуємо наших вихованців, в наших стінах знову лунатиме дитячий сміх і ми приємно вразимо наших вихованців свіжими та приємними приміщеннями закладу. Пофарбуємо фасад закладу та споруди на майданчику, паркан. Також на виділені відділом освіти, молоді та спорту   кошти плануємо відремонтувати доріжку до закладу та зробити нашим вихованцям дерев’яну пісочницю.

В закладі дошкільної освіти дотримуються інструкцій та правил з охорони праці та безпеки життєдіяльності, в наявності відповідні інструкції та укомплектовуються необхідні документи.

Кадрове забезпечення закладу освіти

Колектив закладу складається з:

  1. Директора закладу – Циганко Тетяна Зіновіївна(стаж педагогічної роботи – 9 років 7 місяців, освіта – неповна вища(бакалавр));
  2. Вихователь закладу – Василець Альона Вікторівна (стаж педагогічної роботи – 5.5 років, освіта –неповна вища (бакалавр)).
  3. Завідувач господарством – Цвєткова Тетяна Сергіївна (стаж роботи в закладі – 2 роки, освіта – повна загальна середня).
  4. Помічник вихователя – Заєць Наталія Іванівна (стаж роботи в закладі – 9 років, освіта – загальна середня).
  5. Медична сестра – Школіна Лариса Олександрівна (стаж роботи в закладі -1 рік , освіта – базова вища).
  6. Кухар – Мітіна Христина Сергіївна (стаж роботи в закладі – 1 рік, кухар четвертого розряду).
  7. Підсобний робітник – Потапов Ігор Валентинович (стаж роботи – 2 роки, освіта – загальна середня).
  8. Охоронець – Павлюк Василь Михайлович (стаж роботи – 6 місяців, освіта – загальна середня).
  9. Охоронець – Пекарська Лариса Іванівна (стаж роботи – 6 місяців, освіта – загальна середня).

Медичне обслуговування здобувачів освіти у закладі здійснюється медичною сестрою Школіною Ларисою Олександрівною, яка має відповідну освіту та досвід роботи з дітьми.

Відділом освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради виділено кошти на придбання необхідних медикаментів для повноцінної роботи закладу та збереження здоров’я вихованців. За потреби медична сестра співпрацює з батьками та інформує їх про належні заходи безпеки, профілактики хвороб та здорового способу життя. Медична сестра працює в сільській амбулаторії.

Медичні огляди здобувачів освіти відбуваються щоденно при прийомі дітей в заклад освіти, медична сестра контролює проходження медичного огляду персоналом та дітьми. За потреби, або на прохання батьків медична сестра може провести спостереження за дитиною, якщо батьки бояться, що дитина себе може погано почувати. Для зміцнення здоров’я здобувачів освіти проводяться щоденні прогулянки на свіжому повітрі, зарядка на свіжому повітрі та зарядка після денного сну, під час літнього оздоровчого періоду діти харчуються 4 рази (свіжі фрукти, овочі, соки). Ведеться вся необхідна медична документація в закладі.  

Організація харчування здобувачів освіти у закладі 

  • Організаційними моментами харчування дітей у закладі займається завідувач господарства: постачання продуктів харчування відбувається через державні замовлення, продукти харчування мають відповідні документи та сертифікати ( з кожним замовленням постачальник привозить свіжі документи на кожен продукт).
  • У харчоблоці працюють: завідувач господарства, кухар, медична сестра, помічник вихователя (усі виконують свої посадові обов’язки, але за потреби готові допомогти колегам, замінити під час хвороби, задля повноцінної роботи закладу та комфортного перебування в ньому дітей). Після приготування страви медична сестра куштує страву (бере пробу) і лише після цього страви потрапляють на стіл дітям.
  • У закладі освіти триразове харчування (в літній оздоровчий період – чотириразове). Для батьків на стенді при вході (коридор № 1) щоденно оновлюється інформаційний лист: щоденне меню, затверджене директором та розписане в грамах згідно з нормами.
  • Забезпечення харчування здобувачів освіти пільгових категорій: керівництво закладу інформує батьків про можливість пільгового харчування їх дітей за наявності статусу пільговика (малозабезпечені, багатодітні, сироти та ін.) та сприяє переданню їх заяви на пільгове харчування при наявності усіх необхідних документів.
  • У закладі освіти планово проводяться перевірки санстанцією та Держпродспоживслужбою; їм надається повний доступ, співпраця та за потреби виконуються приписи. Але остання перевірка показала, що заклад працює на достатньому рівні і приписів не було.

Освітня робота у закладі

  • У закладі працюють два педагогічні працівники: директор та вихователь. У зв’язку з наявністю відповідної освіти та стажу директор за потреби допомагає вихователю в організаційній роботі, роботі з дітьми, методах та підходах роботи. Складаються спільні плани роботи, плани проведення свят та розваг. За потреби директор надає настанови в роботі вихователя, вносить зміни та корективи, знаходить інформацію, яка необхіідна для повноцінної роботи з дітьми. Проводяться збори педколективу, обговорюються новинки форм реалізації освітнього процесу, зацікавлення дітей на заняттях.
  • Заплановане підвищення кваліфікації директора та вихователя 1 раз на 5 років. За підтримки відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради проводяться збори-колегіуми на базах інших закладів освіти (більш досвідчені колеги діляться своїм досвідом та інноваціями у сфері дошкільної освіти). Підвищенням своєї кваліфікації  також займаються директор та вихователь самостійно з мережі Інтернет та спеціалізованих журналів по дошкільній освіти.
  • Заклад дошкільної освіти працює за програмою навчання та виховання дітей від 2 до 6 років «Дитина» , відповідно до якої складається річний план роботи закладу, план роботи з дітьми вихователя. Протягом року здійснювалось поповнення інформаційно-методичної бази ЗДО з навчально-виховними програмами та навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти та науки України для використання в дошкільних закладах 2019/2020 навчального року.

Управлінська діяльність у закладі освіти

  • Директор закладу займається вивченням стану освітнього процесу, корекцією плану роботи вихователя, відвідує заняття, перевіряє наявність планів роботи на день, вирішує питання та запити батьків та колективу. Вихователь співпрацює з батьківським комітетом, вирішує організаційні питання стосовно комфортної роботи з дітьми та їх повноцінного перебування в закладі.
  • У закладі освіти проводився моніторинг якості знань та умінь вихованців (директором закладу видано відповідні накази та затверджено план проведення моніторингу якості знань та умінь вихованців (восени 2019 року та в травні 2020 року). Працюємо над моніторингом професійної компетенції персоналу закладу, за потреби вносяться відповідні корективи.
  • Проводиться директором постійний контроль щодо професійної компетенції персоналу, якщо виявляються якісь помилки в роботі персоналу-вноситься корекція, пропозиції та зміни. З увагою директор реагує на зауваження в своїй роботі, роботі закладу в цілому чи когось з персоналу. За потреби виправляємо свої помилки та дослухаємось до пропозицій батьківського колективу.
  • За необхідності персонал підвищує свою кваліфікацію, відвідує за потреби тренінги з підвищення кваліфікації, колегіуми, наради, розпочинаємо співпрацю з колегами інших закладів дошкільної освіти Коблівської сільської ради.
  • Директор закладу дотримується Законів України, правил та норм чинного законодавства, дотримується санітарно-гігієнічних правил, видає накази та прослідковує за їх виконанням, виконує накази та приписи начальника відділу освіти, слідкує за роботою персоналу, активно співпрацює з батьками.
  • Проводиться робота з введення харчоблоку закладу до НАССР – технологій.

Робота з батьками та громадськістю

  • Форми та види роботи з батьками: згідно з річним планом роботи закладу проводяться батьківські збори: обрано батьківський комітет, який сприяє роботі  закладу та зі свого боку контролює його діяльність, батьківський комітет допомагає вихователю в проведенню свят та розваг, голова та члени батьківського комітету організовують роботу з рештою батьків, цікавляться діяльністю закладу, вносять пропозиції щодо покращення роботи закладу, за потреби допомоги в організаційних питаннях навчання та виховання, проведення сят та розваг для їх дітей;
  • Дієвість роботи батьківських комітетів: робота з батьками дуже складний та послідовний процес, так як заклад працює на повний робочий день – співпраця з батьківським колективом просувається поступово, за необхідності вносяться зміни, методи та форми співпраці. Але на всі запитання та пропозиції батьків колектив закладу реагує зважено та спокійно та опрацьовує усі заяви, як усні, так і письмові.
  • Залучення батьків до участі у освітньому процесі, проведення заходів у закладі освіти:
  • У закладі проводяться свята згідно з планом роботи закладу на рік, на будь-які запити батьків вихователь не проти відвідування занять, персонал спокійно реагує на пропозиції та зауваження до своєї роботи та за потреби вносить роз’яснення та корективи в свою роботу.

Форми взаємодії з різними організаціями та установами

  1. Заклад дошкільної освіти взаємодіє та співпрацює зі старостою села Фісхутдіновою Оленою Фезиханівною, яка за можливості допомагає облагородити територію садочка, не відмовляє в пораді чи пропозиції покращення умов перебування дітей в закладі.
  2. Заклад дошкільної освіти співпрацює зі школою: взаємовідвідування свят та розваг, взаємовідвідування занять у садочку вчителями початкових класів та вихователем садочку уроків у початковій школі. Обмін досвідом між педпрацівниками. Організоване підвезення дітей дошкільного віку шкільним автобусом, про що затверджений відповідний наказ та проінформовані батьки.

На запитання та пропозиції батьків завжди готова відреагувати та посприяти повноцінній роботі закладу, намагаюся уникати конфліктних ситуацій в колективі, з батьками, а за потреби сприяю вирішенню цих ситуацій.

 

Директор закладу дошкільної освіти «Васильок» Т.З.Циганко

           
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь