A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Коблівська об'єднана територіальна громада
Миколаївська область

Стежина педагогічного життя Галини Дротенко

Дата: 26.08.2020 13:29
Кількість переглядів: 108

ТАК ТРИМАТИ !

ДИРЕКТОР РИБАКІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І – ІІІ СТУПЕНІВ КОБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ  ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ, СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ, НАГОРОДЖЕНА  НАГРУДНИМ ЗНАКОМ  МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ «ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ», ГРАМОТОЮ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  ЗА ВАГОМИЙ ОСОБИСТИЙ ВНЕСОК У РЕАЛІЗАЦІЮ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В ГАЛУЗІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ, ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МОЛОДІ, СУМЛІННУ ПРАЦЮ ТА ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ПОЧЕСНОЮ ГРАМОТОЮ БЕРЕЗАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА БАГАТОРІЧНУ СУМЛІННУ ПРАЦЮ, ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ВАГОМИЙ ОСОБИСТИЙ ВНЕСОК У РЕАЛІЗАЦІЮ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ТА З НАГОДИ ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ПОЧЕСНОЮ ГРАМОТОЮ КОБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ   ЗА СУМЛІННУ ПЛІДНУ ПРАЦЮ, ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ВАГОМИЙ ВНЕСОК У РОЗБУДОВУ ОСВІТИ ГРОМАДИ, НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ,  ЗАНЕСЕНА НА РАЙОННУ ДОШКУ ПОШАНИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ.

 

    Як же швидко летить час! Здається, зовсім недавно, юна і схвильована, прийшла Галина Володимирівна до Лиманівської восьмирічної школи, що на Березанщині, у ролі виховательки, в руках диплом про закінчення Дубнівського педучилища Рівненської області, в очах – вогонь, у душі – любов до дітей і бажання працювати. Справді, тільки «у ролі» , бо від отримання диплома до Вчителя було ще довго: навчалася у Львівському державному університеті ім. І. Франка, здобула фах «викладача географії», трудові будні спочатку у Лиманівській восьмирічній школі, потім у Рибаківській.

  Яка ж вона сьогодні?! Успішна особистість, в якій відчувається сила волі і душа, один з найкращих керівників громади, воістину обдарована, любляча мама, бабуся і просто  приваблива жінка

   Чому одні, прийшовши працювати в школу, не витримують довго і знаходять інше місце роботи, а інші все життя щоденно поспішають такою знайомою стежинкою до рідної школи?

   Мабуть, тому, що учитель – це не просто професія, це – покликання. І треба надзвичайно любити дітей, вірити, що кожен талановитий по-своєму, віддавати їм серце і душу.

   Останнім часом ми неодноразово чуємо вирази «успішний бізнесмен», «успішний банкір» тощо. Якщо ж цей вираз вжити у значенні  «успішний вчитель», «успішний директор», то відразу з’являється асоціація із іменем вчителя, директора, сучасного менеджера перспективного закладу освіти – Дротенко Галини Володимирівни.

   П’ятдесят років на освітянській ниві, із них двадцять сім -  директор закладу. За цей час виробились і власні погляди, і власні святині: Україна, діти, покликання вчителя.

   Чим для неї є школа? Це її життя. Кожний учень – частинка душі, кожний педагог - творча особистість.  Галина Володимирівна – генератор нових ідей і творчий їх реалі затор. Вона глибоко осмислює власний досвід, здатність і вміння знаходити у нестандартних ситуаціях оптимальні рішення, спрямовані на відкриття нового в її роботі – натхнення, яке йде від розуму, доброго серця, учительського таланту.

  • Але з чого почалася моя школа? З клопотів щоденних та неприємностей, дзвінків з уроків та дзвінків із відділу освіти, від приватних підприємців, батьків  та учнів, походів та екскурсій, перевірок та комісій, батьківських зборів, нарад, спроб та помилок, роздумів… Що ж залишилося, незважаючи ні на що, основним у моїй роботі?  Я вважаю, наполегливість, довіра і любов до дітей. Адже директор у селі живе як на долоні перед усіма. Знають його сім’ю, дітей. Але й директор знає усіх і пам’ятає, і завжди бачить перед собою свого випускника. Ким він став, який він працівник, який батько чи мати? Що не побачила, не догледіла  школа  у випускнику – з тим і жити новому вчителеві. Його ж діти прийдуть у школу. Тому  виховуючи учнів, ти виховуєш усе село і від тебе залежить його майбутнє.

   Галина Володимирівна зуміла підвищити авторитет школи не тільки серед жителів села, а й на рівні громади, області. Дійсно, це керівник, який вболіває за свою справу, прагне до того, щоб про школу відгукувалися не просто як про освітній заклад, а про храм науки, в  якому б хотілося всім учитися й працювати.

   За час її роботи на цій посаді відбулося багато змін, до яких усі звикли й часто не помічають їх. Адже таким звичним стало для всіх, що в кожному навчальному кабінеті є комп’ютер і сучасний телевізор, Інтернет не тільки в класах, а й у бібліотеці, інтерактивні дошки у кабінетах хімії, фізики, інформатики. Змінилися кабінети, фойє, шкільні коридори, спортивний зал. Перейшли на профільне навчання старші класи. Безліч планів та проєктів для освітнього закладу ініціювала Галина Володимирівна.

   Основою сучасної педагогічної стратегії Дротенко Г.В. вважає формування принципово іншого образу школи, її неповторного обличчя, намагаючись уникнути одноманітності у шкільному житті. Зберігає розумного учня та підтримує творчого вчителя. Вона впевнена, що сучасна школа має стати школою успіху, де кожен учасник освітнього процесу бачить підтримку і розуміння, має стимул для творчого зростання, вірить у власні сили. Галина Володимирівна переконана, що тільки успішний вчитель може виховати успішного учня, який згодом стане успішним громадянином суспільства, держави.

   Разом з колективом вона визначає стиль закладу освіти, морально-психологічний клімат у ньому, залучає колектив, управлінську команду до творчої діяльності. Колектив закладу зміг зберегти і примножити кращі традиції школи, сповідуючи принцип: «Наша школа – завжди найкраща». Разом з тим, заклад вийшов на новий рівень досягнень.

   Сьогодні Рибаківський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів не можна зрівняти із школою минувшини. Оформлення фойє, коридорів сучасні, яскраві. У світлих класах йде вічне, і у той же час, особисте для кожної дитини пізнання світу. Шкільні кабінети не тільки відповідають типовим вимогам до навчальних кабінетів, а й є справжніми освітніми осередками.  Дорогами знань дітей ведуть досвідчені творчі педагоги, які не раз довели свою професійну компетентність і любов до дітей. З дзвінком після останнього уроку шкільне життя не закінчується. Кожна дитина у стінах закладу може знайти для себе заняття для душі й розвинути свій хист: малюки займаються малюванням, у спортивній залі школярі захоплено грають у волейбол, настільний теніс, з другого поверху доноситься чарівна музика,  йдуть заняття духового оркестру, вокального та інструментального гуртків, усі бажаючі займаються  хореографією, у шкільній теплиці вирощують зелень для шкільної їдальні. Учителі проводять предметні консультації, факультативні заняття для учнів, педагогічні консультації для батьків. Колектив учителів закладу шукає в кожній дитині її «сонце», намагається надати учням можливість пізнати свої нахили й захопитись бажанням їх розвинути. Заклад не відстає від суспільного прогресу, рухається і розвивається у руслі нових потреб і вимог реформування освіти.

    Успіх управлінської діяльності Галини Володимирівни Дротенко зумовлений, насамперед:

  • Умінням впливати на людей логікою діяльності;
  • Харизматичним характером впливу;
  • Умінням залучати до співуправління;
  • Організацією відносин за принципом «поважаю-розраховую»;
  • Переслідуванням довгострокових цілей розвитку закладу освіти;
  • Умінням балансувати між особистою точкою зору та думкою колективу.

   Щоб вести до успіху учнівський та педагогічний колективи, необхідно знати складові успіху, вміти визначати і досягати поставлені цілі, постійно самовдосконалюватись як і в мистецтві управління, так і у намаганні поглибити  свої знання з психології, педагогіки, сучасних інформаційних технологій. Якщо перерахувати численні відзнаки та грамоти різних рівнів, які отримала директор за свою діяльність, так і колектив загалом, вийде не один десяток. Заклад отримував схвалення своїх дій і під час проведення різноманітних педагогічних конкурсів, перевірок, семінарів різних рівнів. Заклад тримає лідерську позицію у громаді по кількості переможців учнівських предметних олімпіад, за результатами  ЗНО, різних акцій та конкурсів.

    Навчитись бачити в інших людях заслуги, особливості, робити маленькі відкриття і бути задоволеним людською поведінкою та здобутками, бути сучасним, не принижувати, не возвеличувати своє «Я» повинен кожен керівник, особливо директор школи. Бо в іншому випадку немає йому місця у середовищі, де формується майбутня особистість.

Не закостеніти, але й не розм’якнути,

Залишитися на посту, але й не стояти на місці,

бути гнучким,але непохитним,

бути левом, але не озвіріти,

не бути не одностороннім, ні двоєдушним, бути іншим, але не гіршим

 

Шановна ГАЛИНО ВОЛОДИМИРІВНО!

     За покликом серця ви обрали благородну, потрібну, але дуже відповідальну професійну стежку- педагогічну.

Професія вчителя поєднує в собі мудрість і молодість душі, креативність і величезну енергію, доброту і суворість! Вашу працю неймовірно складно оцінити, їй просто немає ціни! Ви стільки сил вкладаєте в свою справу, що часом забираєте свою цінну увагу у близьких.

Вчити дітей – це не просто  ваша робота, це стиль життя. Адже ви дбаєте про учнів, як про рідних дочок і синів. Бажаємо вам здоров’я, нових здобутків та перемог! Щоб кожен новий день був наповнений щасливими моментами і вдячними посмішками дітей.

Прийміть щиру вдячність за вашу невтомну працю, за високе служіння обраній справі, творчий пошук, самовідданість, добро і щедрість душі, за великий талант і покликання  сіяти мудрість і знання.

Педагогічна громада Коблівської сільської ради щиро бажає міцного здоров’я, бадьорості тіла і духу, радості від вашої нелегкої праці та усіляких успіхів в особистому житті! Нехай вас оточують повага і любов, доброзичливість і милосердя, життєрадісність і наша подяка!

           Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи готові Ви платити за можливість займатись спортом?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь