A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коблівська сільська територіальна громада
Миколаївська область

Навчально-методичний онлайн-тренінг «Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти для учнів початкових класів»

Дата: 15.02.2022 11:34
Кількість переглядів: 1176

24 лютого 2022 року відбудеться навчально-методичний онлайн-тренінг «Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти для учнів початкових класів».

Захід організовано в межах проєкту «Кліматична та екологічна освіта для учнів початкових класів» із метою формування в учнів 1–4 класів культури споживання і навичок поведінки, орієнтованих на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами, вибір екологічно дружньої продукції і запобігання кліматичним змінам.

Проєкт впроваджується ВГО «Жива планета» за підтримки Фінського Посольства в Україні та сприяння Міністерства освіти та науки України. До реалізації проєкту долучилися співробітники Національної академії педагогічних наук України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління.

Для участі необхідно зареєструватися за покликанням: https://forms.gle/sw8FjeJ6V8ArtXa59

Педагоги отримають сертифікати учасника (6 академічних годин) від Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління!

Початок роботи о 14.00 на платформі ZOOM.

Контактна особа – Галина Бузан, тел. (066) 405 42 80, електронна адреса: galinabuzan@gmail.co

ЦПРПП Коблівської сільської ради запрошує вчителів початкової школи до участі у заході!

Програма навчально-методичного онлайн-тренінгу

«Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти

для учнів початкових класів»

 

з/п

Теми тренінгу

Загальна кількість годин

Розподіл навчального часу за видами занять

Тре

нінг

Практичні заняття

Контроль

знань

Тема 1. Суть освіти для сталого розвитку.

2

1

1

1.1

Суть понять «екологічна безпека», «сталий розвиток» і «глобальні цілі сталого розвитку», «сталий спосіб життя»

1

1

1.2

Моделі поведінки учнів початкової школи під час навчання. Навички учня для сталого способу життя

1

_

1

Тема 2. Зміст освітнього процесу та методика Усвідомлення розмаїття природи, взаємозвязків її обєктів та явищ, пояснення ролі природничих наук і техніки в житті людини, відповідальна поведінка у природі

4

2

1

1

2.1

Сучасний погляд на методику розвитку в учнів сталих навичок через відповідальну поведінку в природі. Ролі педагога у моделі навчання емпауементу

1

1

2.2

Структура діяльнісно спрямованого уроку.

Тренажер відпрацювання створення та використання практичних вправ за допомогою методичних та дидактичних матеріалів проєкту «Кліматична та екологічна освіта для учнів початкових класів»)

3

1

1

1

  • годин

 

6

 

3

 

2

 

1

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора