Відновлення електропостачання у разі відключення споживача від електромережі в зв'язку із заборгованістю. Що робити?
ТОВ " Миколаївська електропостачальна компанія" надала Коблівській сільській раді офіційну відповідь на офіційний запит стосовно того, що робити "відключеному" споживачу аби знову підключитися до електромережі.
Роз'яснення відновлення електропостачання у разі відключення споживача в зв'язку із заборгованністю за спожиту електричну енергію.
Після відключення електричної енергії споживач (власник особового рахунку) звертається до відділу обслуговування споживачів ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" (смт. Березанка, вул. Центральна, 86) із заявою на підключення до електроживлення. До заяви додає пакет документів (копія паспорту та ідентификаційного коду), сплачує в повному обсязі заборгованість за спожиту електроенергію та відшкодовує постачальнику витрати з відключення та підключення до електроживлення.
Відновлення електроживлення електроустановок споживача здійсюється оператором системи протягом 3-х робочих днів у містах, та 5-ти робочих днів у сільській місцевості після оплати заборгованності та оплати витрат з відключення та підключення електроживлення споживача.
Телефон Гарячої лінії ТОВ "Миколаївська елетропостачальна компанія" 0 800 201 001.