Сервіс «InfoTAX» – це сучасна взаємодія з платником податків
Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що з кожним днем зростає популярність електронного сервісу «InfoTAX», який запроваджено ДПС України з листопада 2020 року.
Через месенджери Telegram та Viber платники податків відтепер мають можливість отримувати інформацію про:
- стан розрахунків з бюджетом;
- реєстраційні та облікові дані;
- результати обробки документів;
- строки подання звітності та сплати податків.
Для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування.
Також у сервісі доступна інформація про
- виникнення податкового боргу
- СЕА ПДВ (суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРП, суми залишку на електронному рахунку Казначейства) та СЕА РПСЕ (суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати акцизні накладні по кожному складу та виду пального в СЕА РПСЕ)
- податкові накладні/розрахунки коригування за поточний та/або попередній місяць
- дані автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків (показники «D» і «P», показники позитивної податкової історії, критерії ризиковості платника податку).
На сьогодні понад 20 сервісів чат-боту InfoTAX отримують понад 36 тис. його користувачів. Проти минулого року їх кількість зросла втричі.
Нагадаємо, що технічна підтримка «Електронного кабінету платника» здійснюється за телефоном контакт-центру
- 0-800-501-007 у робочі дні з 8 до 20 год.
Підписатись на InfoTAX у Telegram можна за посиланням.
Головне управління ДПС у Миколаївській області.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)