Компанія «Дебет Плюс» рекомендує робити архівні копії даних

Дата: 04.03.2022 14:05
Кількість переглядів: 952

Для збереження всіх даних, внесених до нашої й інших програм, ми рекомендуємо створити архівну копію програми та зберегти її на зовнішні носії (флеш-накопичувачі, зовнішні диски, хмарні диски), щоб мати змогу відновити інформацію.

Фото без опису

Якщо у вас є питання, як саме це зробити, зверніться на нашу лінію консультацію за детальними поясненнями й допомогою.

У цей складний для України і світової спільноти час ми робимо все, щоб залишатися з вами на зв’язку й оперативно надавати консультації!

Усі наші лінії консультацій працюють у штатному режимі: пн-пт 8:45 до 17:00

Нижче наводимо повний перелік діючих номерів лінії консультацій:

  • Київстар: (068) 403-69-60
  • Vodafone: (050) 199-49-57
  • Lifecell: (093) 049-93-55 

Також можна написати листа на електронну пошту support@debet.com.ua або залишити заявку на нашому сайті за посиланням: debet.com.ua

З повагою — Компанія «Дебет Плюс»


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися до розділу «ОГОЛОШЕННЯ»

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь