Новий Global Global Overview Report Digital 2022, опублікований у партнерстві з We Are Social і Hootsuite показує, що більша частина підключеного до Internet світу продовжує розвиватися швидше, ніж це було раніше.

З використанням: datareportal.com

12 з половиною трильйонів годин, проведених онлайн, нова віха в застосуванні Інтернету та нові рекорди щодо використання соціальних мереж…

Якщо ви очікували, що цифрові технології повернуться до «звичного бізнесу» у 2022 році, ви можете скинути ці очікування.

Основні напрямки цьогорічного звіту включають:

  • Двозначне зростання кількості користувачів соціальних мереж
  • Великі досягнення для YouTube, Instagram і TikTok
  • Розвиток соціальної комерції
  • Значне підвищення вартості реклами в соціальних мережах.

Глобальна диджитал статистика, звіт 2022.

Ключові цифри, щоб зрозуміти «стан цифрових технологій» сьогодні:

  • Глобальне населення: станом на січень 2022 року населення світу становило 7,91 мільярда, причому річний темп зростання в 1,0 відсотка свідчить про те, що ця цифра сягне 8 мільярдів десь у середині 2023 року. Значно більше половини (57,0 відсотка) населення світу зараз проживає в містах.
  • Глобальні користувачі мобільного зв’язку: більше двох третин (67,1 відсотка) населення світу зараз користується мобільним телефоном, а кількість унікальних користувачів досягне 5,31 мільярда на початок 2022 року. Загальна кількість користувачів у всьому світі зросла на 1,8 відсотка за останній рік із 95 мільйонів нових мобільних користувачів з цього часу минулого року.
  • Користувачі Інтернет в усьому світі: на початку 2022 року кількість користувачів Інтернету в усьому світі зросла до 4,95 мільярда, а рівень проникнення в Інтернет зараз становить 62,5 відсотка від загальної кількості населення світу. Дані показують, що кількість користувачів Інтернету зросла на 192 мільйони (+4,0 відсотка) за останній рік, але поточні обмеження на дослідження та звітність через COVID-19 означають, що фактичні тенденції зростання можуть бути значно вищими, ніж ці цифри.
  • Глобальні користувачі соціальних мереж. Станом на січень 2022 року в усьому світі налічувалося 4,62 мільярда користувачів соціальних мереж. Ця цифра дорівнює 58,4 відсотка загального населення світу, хоча варто зазначити, що «користувачі» соціальних мереж можуть не являти собою окремих людей. За останні 12 місяців кількість користувачів соціальних мереж у всьому світі зросла більш ніж на 10 відсотків, і протягом 2021 року 424 мільйони нових користувачів почали свою подорож у соціальних мережах.

Зростання кількості користувачів соціальних мереж

Тим часом, за останнє десятиліття кількість користувачів соціальних мереж зростала ще швидше, ніж кількість користувачів Інтернету.

Статистика соцмедіа у світі

Сьогоднішні 4,62 мільярда користувачів соціальних медіа в 3,1 рази перевищують цифру в 1,48 мільярда, опубліковану в 2012 році, і це означає, що кількість користувачів соціальних мереж зросла на 12 відсотків за останнє десятиліття.

Час в Інтернеті

Дослідження GWI показує, що «типовий» глобальний користувач Інтернету зараз витрачає майже 7 годин на день, користуючись Інтернетом на всіх пристроях.

Час, проведення у соціальних мережах 

Соціальні мережі: статистика

У середньому 2 години 27 хвилин на день на соціальні мережі припадає найбільша частка нашого підключеного медіа-часу, це  35 відсотків від загального.

Час, який ми витрачаємо на користування соціальними мережами, також знову зріс за останній рік на 2 хвилини на день (+1,4 відсотка).

Роль соціальних мереж у комплексі маркетингу

Незважаючи на зростання витрат на рекламу, маркетологи будуть заспокоєні, дізнавшись, що нові дослідження підтверджують ефективність реклами в соціальних мережах.

Маркетинг-статистика бренд

Останні дані GWI показують, що більше ніж 1 з 4 користувачів Інтернету віком від 16 до 64 років (27,6 відсотка) відкривають для себе нові бренди, продукти та послуги через рекламу в соціальних мережах, що лише трохи менше, ніж у телевізійній рекламі (31,1 відсотка).

Однак, пошукові системи все ще залишаються головним джерелом відкриття нових брендів для користувачів Інтернету в усьому світі: 31,7 відсотка вибірки GWI сказали, що вони дізналися про нові бренди через онлайн-пошук.

У той же час рекомендаціїз' з уст в уста також мають високу оцінку для відкриття бренду, тому маркетологи можуть захотіти ще раз перевірити, наскільки легко для аудиторії ділитися своїм брендом і його різноманітною присутністю в Інтернеті через програми обміну повідомленнями, такі як WhatsApp і Telegram.

Криптовалюти набувають популярності

Кількість людей, які володіють криптовалютами, зросла більш ніж на третину (+37,8 відсотка) з цього часу минулого року.

GWI повідомляє, що більше ніж 1 з 10 користувачів Інтернету працездатного віку зараз володіє певною формою криптовалюти, а в Таїланді ця цифра зросла до більш ніж 2 з 10.

Криптовалюти особливо популярні в країнах, що розвиваються, особливо в країнах, де звичайні валюти більш схильні до великих коливань обмінних курсів.

Сьогодні менше 1 із 20 користувачів Інтернету у віці від 55 до 64 років володіє будь-якою криптовалютою, і це відкриття може мати важливі наслідки для політиків, які вивчають потенціал цифрових валют.

Більшість людей платять за цифровий контент

Всупереч стереотипам, світові інтернет-користувачі не проти платити за цифровий контент.

GWI виявив, що більше 7 із 10 користувачів Інтернету працездатного віку (71,5 відсотка) зараз платять за певну форму цифрового контенту щомісяця, а серед молодих міленіалів ця цифра зростає майже до 8 із 10.

За даними Statista, у 2021 році інтернет-користувачі світу витратили майже 300 мільярдів доларів США на цифровий контент.

Цікаво, що незважаючи на популярність платформ потокового передавання відео та музики, витрати на відеоігри становлять більше половини загальної суми, що свідчить про те, наскільки цінною залишається ігрова аудиторія.