Заяви на страхові виплати можна подати онлайн

Дата: 04.09.2023 13:08
Кількість переглядів: 163

Фото без опису

Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс подання заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Відтепер постраждалі особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), для одержання відповідних страхових виплат можуть подати онлайн:
Фото без опису заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
Фото без опису заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
Фото без опису заяву про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
Фото без опису заяву про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
Фото без опису заяву про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).

Алгоритм дій наступний:

1. Заходимо в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з допомогою КЕП.
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ обираємо опцію “Заява на страхову виплату“.
3. Надаємо згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку “Продовжити”.
4. У спливаючому вікні “Заяви на страхову виплату” з наданого переліку обираємо саме той тип заяви, який потрібно. 
5. У заяві заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою: вносимо загальні та адресні дані заявника, зазначаємо інформацію про страховий випадок, вказуємо дані для призначення страхової виплати, додаємо скан-копії необхідних документів (наведено у розділі V Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат , затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 No 11).
6. Надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних та натискаємо кнопку “Сформувати заяву”.
7. Перевіряємо дані сформованої заяви, підписуємо КЕП та надсилаємо до Пенсійного фонду України.

 

З повагою
Начальник Головного управління
Олена СИЧУГОВА

 


« повернутися до розділу «ПІЛЬГИ, СУБСИДІЇ ТА ВИПЛАТИ»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь