Пошук

ПРООН навчає українських фахівців посиленню кризової комунікації під час війни

Дата: 17.09.2023 14:45
Кількість переглядів: 122

ПРООН навчає українських фахівців посиленню кризової комунікації під час війни

Працівники ДСНС вчаться супроводжувати людей, які мають порушення зору.

Фото: Євген Завгородній / ПРООН в Україні

 

Київ, 12 вересня 2023 р. – Програма розвитку ООН (ПРООН) у співпраці з Міністерством внутрішніх справ України (МВС) завершила серію тренінгів, присвячених етичній комунікації та взаємодії з людьми з різними видами порушень та інвалідністю, пов’язаними з війною та, зокрема, отриманими внаслідок мінно-вибухової діяльності. 

Відповдіно до реалізації Плану заходів з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні тренінги мали на меті навчити фахівців та фахівчинь служб реагування – включно з фахівцями з комунікацій МВС, операторами гарячої лінії «112», медичними працівниками та психологами ДСНС – навичкам для ефективної допомоги всім громадянам під час криз. Ці зусилля, підтримані ПРООН та Урядом Японії, підкреслюють пріоритетність забезпечення інклюзивних та комплексних надзвичайних послуг під час війни.   

Олена Урсу, керівниця напряму Демократичного врядування ПРООН підкреслила, що через війну кількість людей з інвалідністю різко зросла. «Оскільки ми будуємо безбар’єрне середовище в країні, важливо покращувати розуміння різних типів інвалідності та руйнувати комунікативні бар’єри під час взаємодії з ними, – сказала вона. – Важлива та життєво необхідна інформація має бути доступною, щоби люди знали, яких дій їм слід вжити в надзвичайних ситуаціях».

Під час навчання понад 340 фахівців та фахівчинь отримали знання та практичні рекомендації щодо того, як комунікувати та надавати послуги людям, які мають різні порушення (зору, слуху, опорно-рухового апарату, когнітивні та психічні).

Людмила Тимощук, головна спеціалістка відділу з питань безбар‘єрності та недискримінації Управління моніторингу дотримання прав людини МВС зазначила, що сьогодні у суспільстві необхідно формувати мову без стереотипів, діагнозів, акцентів уваги, спрямованої на виділення індивідуальних особливостей людини. «Система 112» почала працювати відносно нещодавно, саме тому для диспетчерів корисно було пройти таке навчання, щоб під час спілкування враховувати комунікаційні можливості людини», – сказала вона.

Юлія Малігоновазавідувачка Сектору гендерної рівності ДСНС України наголосила, що якісна комунікація важлива під час надання допомоги будь-якій людині. «Це навчання допоможе представникам психологічних та медичних підрозділів ДСНС інтегрувати свої нові знання, покращуючи їхній підхід до надання допомоги маломобільним групам населення, зокрема людям з інвалідністю».

Для довідки: Навчання організували у межах проєкту «Сприяння безпеці людей в Україні шляхом реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансування Уряду Японії. Ця діяльність відповідає Міжнародному стандарту протимінної діяльності (IMAS 13.10), згідно з яким комплексна допомога людям, які зазнали травм від мін повинна включати екстрену, невідкладну та безперервну медичну допомогу, реабілітацію, психологічний та психосоціальний супровід, а також соціально-економічну інклюзію.


Для запитів ЗМІ: Юлія Самусь, керівниця відділу комунікацій, ПРООН в Україні, yuliia.samus@undp.org


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь