Шановні клієнти, встигніть зафіксувати обсяги спожитого газу в останній день передачі показань.
Шановні клієнти, встигніть зафіксувати обсяги спожитого газу в останній день передачі показань.
Якщо ви звикли користуватися послугами Контакт-центру, телефонуйте за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell).
Проте в обліковий період лінії можуть бути перевантажені. Щоб не чекати в черзі з’єднання з оператором, передавайте показання за допомогою голосового меню IVR.
Для цього потрібно:
набрати один із номерів Контакт-центру;
через голосове меню IVR натиснути кнопку 1;
ввести 9 цифр особового рахунку, а потім 5 цифр показань лічильника (вносити тільки чорні цифри до коми).
Нагадуємо, вчасно передані показання – плата за фактичний обсяг спожитого газу, а заощаджений час – можливість приділити увагу улюбленим справам.
Звертаємо увагу, передавати показання за допомогою сервісів ГК " Нафтогаз України" мають можливість клієнти Кропивницька філія "Газмережі", Дніпровська філія "Газмережі", Харківська філія «Газмережі», Харківська міська філія "Газмережі", Криворізька філія "Газмережі", Вінницька філія "Газмережі", Житомирська філія "Газмережі", Сумська філія "Газмережі", Київська філія «Газмережі», Дніпропетровська філія "Газмережі", Івано-Франківська філія «Газмережі», Хмельницька філія "Газмережі", Миколаївська філія "Газмережі", Донецькоблгаз, АТ "Черкасигаз", АТ "Львівгаз"